تک اس ام اس
منوي اصلي
صفحه نخست ارتباط با ما تماس با ما عضویت در سایت تعرفه های تبلیغات مسابقه ی پیامکی کریو رایگان فروشگاه تک اس ام اس
موضوعات مطالب
» جدا از اس ام اس
» مطالب طنز
» فواید خنده
» سخن بزرگان
» ضرب المثل
» زنگ تفریح
» داستان های کوتاه
» داستان های عاشقانه
» داستان های پندآموز
» داستان های غم انگیز
» داستان های ( 18+ )
» داستان های طنز
» جوک ها
» جوک متفرقه
» جوک جدید
» پـَـ نـَـ پـَـ
» اجب فک و فامیلی داریم!
» جوک دوستانه
» جوک مردانه
» جوک زنانه
» جوک جمله سازی
» جوک حیوانات
» جوک ورزشی
» اس ام اس خاک بر سری
» اس ام اس قزوینی
» اس ام اس رشتی
» اس ام اس 18+
» اس ام اس های پر بازدید
» اس ام اس جدبد
» اس ام اس عاشقانه
» اس ام اس سرکاری
» اس ام اس خنده دار
» اس ام اس زیبا
» اس ام اس دوستانه
» اس ام اس فلسفی
» اس ام اس نیمه شب
» اس ام اس ورزشی
» اس ام اس آدم و حوا
» اس ام اس به سلامتی ...
» اس ام اس شیرین و فرهاد
» اس ام اس ضد پسر
» اس ام اس ضد دختر
» اس ام اس گویشی
» اس ام اس به زبان آذری
» اس ام اس به زبان کردی
» اس ام اس به زبان عربی
» اس ام اس به زبان شمالی
» اس ام اس به زبان لری
» اس ام اس موضوعی
» اس ام اس تنهایی
» اس ام اس دلتنگی
» اس ام اس دانشجویی
» اس ام اس آشتی
» اس ام اس تسلیت
» اس ام اس تبریک روز تولد
» اس ام اس شب آرزوها
» اس ام اس صبح به خیر
» اس ام اس شب به خیر
» اس ام اس با موضوع خداوند
» اس ام اس روز جمعه و امام زمان
» اس ام اس تیکه دار
» اس ام اس تبریک سال نو
» اس ام اس دروغ
» اس ام اس اول مهر و مدرسه
» اس ام اس التماس دعا
» اس ام اس تبریک تولد نوزاد
» اس ام اس عفاف و حجاب
» اس ام اس خاطره
» اس ام اس گریه
» اس ام اس بی قراری
» اس ام اس آغوش
» اس ام اس انتظار
» اس ام اس کودکانه
» اس ام اس فاصله و دوری
» اس ام اس غرور
» اس ام اس منت کشی
» اس ام اس جدایی
» اس ام اس سلام کردن
» اس ام اس سکوت
» اس ام اس دل شکسته
» اس ام اس سیگار
» اس ام اس لبخند
» اس ام اس بوسه
» نرم افزارها و ترفند ها
» نرم افزار کاربردی اس ام اس
» ترفند های اس ام اس
» برنامه های رایگان (آندروید)
» اس ام اس مناسبتی
» اس ام اس کریسمس
» اس ام اس شب یلدا
» اس ام اس شب قدر
» اس ام اس ماه محرم
» اس ام اس ماه رمضان
» اس ام اس عید غدیر
» اس ام اس عید قربان
» اس ام اس روز عرفه
» اس ام اس روز پدر
» اس ام اس روز مادر
» اس ام اس روز معلم
» اس ام اس روز بارانی
» اس ام اس روز مهندس
» اس ام اس روز پزشک
» اس ام اس روز خلیج فارس
» اس ام اس سیزده به در
» اس ام اس سالگرد ازدواج
» اس ام اس چهارشنبه سوری
» اس ام اس ولادت حضرت فاطمه
» اس ام اس ولادت حضرت ابوالفضل
» اس ام اس ولادت حضرت علی اکبر
» اس ام اس میلاد پیامبر و امام صادق
» اس ام اس ولادت امام علی (ع)
» اس ام اس ولادت امام حسن (ع)
» اس ام اس ولادت امام حسین (ع)
» اس ام اس ولادت امام سجاد (ع)
» اس ام اس ولادت امام باقر (ع)
» اس ام اس ولادت امام کاظم (ع)
» اس ام اس ولادت امام رضا (ع)
» اس ام اس ولادت امام جواد (ع)
» اس ام اس ولادت امام هادی (ع)
» اس ام اس ولادت امام عسگری (ع)
» اس ام اس ولادت امام زمان (عج)
» اس ام اس شهادت حضرت فاطمه
» اس ام اس وفات حضرت زینب (س)
» اس ام اس شهادت حضرت ابوالفضل
» اس ام اس شهادت حضرت علی اکبر
» اس ام اس وفات حضرت محمد
» اس ام اس شهادت امام علی (ع)
» اس ام اس شهادت امام حسن (ع)
» اس ام اس شهادت امام حسین (ع)
» اس ام اس شهادت امام سجاد (ع)
» اس ام اس شهادت امام صادق (ع)
» اس ام اس شهادت امام باقر (ع)
» اس ام اس شهادت امام کاظم (ع)
» اس ام اس شهادت امام رضا (ع)
» اس ام اس شهادت امام جواد (ع)
اعضاء تک اس ام اس
تعداد افراد آنلاین :

<-PollName->

<-PollItems->


سخن تک اس ام اس

با سلام خدمت تمامی کاربران و بازدیدکنندگان تک اس ام اس؛امیدوارم حالتون خوب باشه و از مطالب تک اس ام اس تمام استفاده را ببرید و لحظات خوبی را در این وب سپری کنید،فقط یه صحبت کوچیک داشتم و اینم اینه که از تمامی صفحات این وب سایت استفاده کنید چون این وب هر روز آپدیت میشه tak-sms.lxb.ir


درباره تک اس ام اس

به بزرگترین وب سایت اس ام اس و پیامک با موضوعات مختلف خوش آمدید برای استفاده بهتر از مطالب وب سابت از لیست موضوعات استفاده کنید همچنین می توانید اس ام اس های خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما بفرستید و انتقادات و پیشنهادات خود را در جهت بهتر شدن این وب برای ما ارسال کنید
تبلیغات شما در اینجا
تبلیغات شما ----------------------------------------- تبلیغات شما ----------------------------------------- تبلیغات شما
لينكستان تک اس ام اس
» گروه اینترنتی آرفا
» مجله اینترنتی احسان
» مرجع فیلتر شکن رایگان
» برترین سایت دانلود فیلم و سریال
» تازه های تکنولوژی
» دانلود زیباترین آهنگ ها
» ردیاب ماشین
» جلوپنجره اریو
» اریو زوتی z300
» جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تـک اس ام اس و آدرس TAK.SMS.LXB.IR لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در فرم زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برنامه ارسال پیام انبوه
برنامه تبلیغات انبوه وایبر
لیست موضوعات
» اس ام اس با موضوع خداوند

خدایا ...
هیچ می دانی که همیشه به موقع
به دادِ دلم.. تو می رسی ؟؟!
آنجا که خسته ام ..
آنجا که دل شکسته ام ..
آنجا که ازهمه ی عالم و ادم گسسته ام ..
همیشه تو همان دستی هست
که می گیری از دلم غبارِغمها را،
خدایِا..... سپاس

 

 
 

 

از هر چی ترسیدم رسیدم ، پس از خــــدا میترسم تا به خودش برسم

 
 

 

خدایا . . .خواستم بگویم تنهایم اما نگاه خندانت،مرا شرمگین کرد چه کسی بهتر از تو

 

 
 

 

روی پــــرده کعــبه
این آیه حک شده اســت :
نَبِّئْ عِبَادِي أَنِّي أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــيمُ
و مـــن . . .
هنــــوز و تا همیشــه
به همین یک آیــه دلخــوشــــم
" بندگانم را آگاه کن که من بخشنده‌ ی مهــــربانم ! "

 

 

 

وقتي تنها مي شوي بدان خدا همه را بيرون كرده تا با تو تنها باشد


 

 

 

خداوند با دستان تو دست انسان گرفتاری را گرفته است ،
وقتی دست افتاده ای را میگیری و لبخند را مهمان قلبش می کنی ؛
و این چه زیباست.
نازنین ، دستانت نورانی و بوسیدنی شده اند ...


 

 

 

دلم باز امشب گرفته؛ بیا تا کمی با تو صحبت کنم...
بیا تا دل کوچکم را خدایا، فقط با تو قسمت کنم...

 

 


 

 

 

دعایتان را اجابت کند، آنکه آسمانی را میگریاند تا گلی را بخنداند.

 

 


 

 

 

خداوندا!
تقدیرم را زیبا بنویس.
کمکم کن آنچه را تو زود خواهی من دیر نخواهم...
و آنچه تو دیر می خواهی من زود نخواهم...

 

 


 

 

 

دست به دامن خدا که می شوم
چیزی آهسته درون من
به صدا می آید که...
نترس!
از باختن تا ساختن دوباره فاصله ای نیست...!


 

 

 

 

وقتی خداوند از پشت،دستهایش را روی چشمانم گذاشت،از لای انگشتانش آنقدر محو دیدن دنیا شدم که فراموش کردم منتظر است نامش را صدا کنم...

 

 

 

 

تو که در علم خود زبون باشی
عارف کردگار چون باشی؟

 

 

 

 

شب های دراز بی عبادت، چه کنم طبعم به گناه کرده عادت چه کنم گویند کریم است و گنه می بخشد گیرم که ببخشد زخجالت چه کنم


 

 

 

وقتــی سکوت خــدا را در برابر راز ُ نیــازت دیدی
نگــو خـدا با مــن قهر است...
او به تمـام کـائنات فرمــان سکوت داده
تــا حرف دلـــت را بشـــنود...
پس حرف دلــت را به او بگــو...

 


 

 

 

خدایـــــــــــا ، دخـلـَم با خرجـم نمیخواند ، کم آورده ام ، صبری که داده بودی تمام شد ، ولی دردم همچنان باقیست !!! بدهکار قلبم شده ام ، میدانم شرمنده ام نمیکنی؛ باز هم صبـــــــر میخواهم.

 

خدایا! از هیچ دشمنی نمی هراسم،
چون تو در کنارمی،
آنجا که تو هستی اشکها سوزنده نیستند،
مرگ هم تلخ نیست اگر با من بمانی همیشه پیروزم

 

 
 

 

بخدا گفتم خستم
گفت:"لا تنقطوا من رحمت الله;از رحمت من نا اميد نشويد"
گفتم:هيچكس نميدونه تو دلم چي ميگذره
گفت:"ان الله بين المرء و قلبه; خدا حائل است ميان انسان وقلبش"
گفتم:هيچكس وندارم گفت:"نحن اقرب اليه من حبل الوريد;ما از رگ گردن به شما نزديكتريم" گفتم اصن انگار من و فراموش كردي؟
گفت" فاذكروني اذكركم ;منو ياد كنيد تاشما را يادكنم"

 

 
 

 

دلم گرم خداوندیست که با دستان من گندم برای یاکریم خانه میریزد/ چه بخشنده خدای عاشقی دارم/ که میخواند مرا با آنکه میداند گنهکارم/ دلم گرم است, میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم....
برایت من خدا را آرزو دارم...

 

 
 

 

ميگن با هر كى دوست شى شكل و فرم همونو مى گيرى...
حالا فكرشو بكن وقتى با خدا دوست بشى چه زيبا شكل مى گيرى

 

 
 

 

از تصادف جان سالم به در برده بود و می گفت زندگی اش را مدیون ماشین مدل بالایش است و
خدا همچنان لبخند میزد

 

 
 

 

خدايا، حکمت قدم هايي را که برايم بر مي داري بر من آشکار کن، تا درهايي را که به سويم مي گشايي، ندانسته نبندم
و درهايي که به رويم مي بندي ، به اصرار نگشايم

 

 
 

 

خداوندا دستانم خالي ست، قلبم پر از آرزوهاي دست نيافتنيست. يا دستانم را توانا ساز، يا درونم را از آرزوهاي دست نيافتني تهي ساز.

 

 
 

 

خدا تنها روزنه امیدی است که هیچگاه بسته نمیشود ، تنها کسیست که با دهان بسته هم میتوان صدایش کرد و با پای شکسته هم میتوان سراغش رفت

 

 
 

 

خدا آن حس زیبایی است که در تاریکی صحرا زمانی که هراس مرگ می دزدد سکوتت را کسی همچون نسیم دشت آهسته می گوید کنارت هستم ای تنها

 

 
 

 

خداوندا: تو ميداني که من دلواپس فرداي خود هستم/مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را / مبادا گم کنم اهداف زيبا را
دلم بين اميد و نا اميدي ميزند پرسه / مي کند فرياد ، ميشود خسته. مرا تنها نگذار خدا

 

 
 

 

هر گاه به بن بست رسيدم مطمئن بودم که پشت ديوار ، خدا منتظر من است.

 

 
 

 

خدا زمين را مدور آفريد تا به انسان بگويد همان لحظه اي که تصور مي کني به آخر دنيا رسيده اي، درست در نقطه آغاز هستي.

 

 
 

 

الهى خودت آگاهى که درياى دلم را جزر و مد است يا باسط بسطم ده و يا قابض قبضم کن

 

 

 

 

خدايا ديده اي بينا به من ده/ دلي پر شور و بي پروا به من ده/دستم از هر چيز خاليست/ دلي سرشار چون دريا به من ده
 

 

 

-الهى در شگفتم از آنکه کوه را مى‏شکافد تا به معدن جواهر دست‏يابد ولي خويش را نمي کاود تا به مخزن حقائق برسد

 

از بس دستهایم را بلند کرده ام وصدایش کرده ام ... دستهایم بوی خدا می دهند....

 

 
 

 

خداي من خداييست كه اگر سرش فرياد كشيدم
به جاي اينكه با مشت به دهانم بزند
با انگشتان مهربانش نوازشم مي كند و مي گويد
ميدانم جز من كسي نداري !!!

 

 
 

 

در آسانی ها خدارا بخوان تا در سختی ها صدایت برایش نا آشنا نباشد

 

 
 

 

{ بیائید تاهمه باهم }.بیائید تاهمه باهم.به تمجید خداباشیم.».بپوئیم راه عیسی را.ازاین دنیاجداباشیم.«…

 

 
 

 

خدا همانی است که ما میخواهیم
کاش ما هم همانی بودیم که خدا میخواست

 

 
 

 

خدابه سوی تومی آید،اگراورادعوت کنی،وآنوقت به تونشان خواهددادکه همواره درآنجا بوده است.

 

 
 

 

خـــدایـــــا . . .
از این به بعد به مخلوقاتت
یک مترجم ضمیمه کن
اینجا هیچ کس
هیـچ کـس را نمـی فهمد . .

 

 
 

 

از تصادف جان سالم بدر برده بود
و میگفت زندگی خود را مدیون ماشین مدل بالایش است.
و خدا همچنان لبخند می زد !

 

 
 

 

خدایا
ببخش که دیگه همش گلایه میکنم
آخه انصافم نمیدونم کجارفته!

 

 
 

 

از بایزید بسطامی پرسیدند: علامت محبت حق تعالی چه باشد؟گفت: علامت آنکسی که حق تعالی او رادوست دارد آن بود که سه خصلت بدو دهد:سخاوتی چون سخاوت دریاشفقتی چون شفقت آفتابو تواضعی چون تواضع زمین

 

 
 

 

برای دردهایم نشانه میگذارم تا یادم بماند کجا دست خدا را رها کردم.....

 

 
 

 

خدایا ....
ساده از خطا هایم بگذر !
همانگونه که ساده از آرزوهایم گذشتی ... !!!

 

 
 

 

بیایین قبول داشته باشیم غیر از خدا کسی را نداریم سر خودمون که نمیتونیم کلاه بزاریم.

 

 
 

 

نسیـــم ، دانــه از دوش مـورچــه انـداختــــ . . . . .
مورچـه دانـه را دوبـاره بر دوشـش گرفــت و رو به خــدا گفــت:
...... گــاهــی یــادم مـــی رود کــه ، هستی. . . !!!
کـاش بیـشتـــر نسیــ-م بــوزد . . . . .

 

 
 

 

آفریدگار هستی
عشق را برای روشن کردن آیینه روح به ما داد
تنها عشق می تواند باعث درخشش آینه روح گردد

 

 

ای خداوند اسمانت متری چند؟دیگر زمینت بوی زندگی نمیدهد.

 

 
 

 

قطاری سوی "خـــــــــدا" میرفت،همه مردم سوار شدند....به بهشت که رسیدن همه
پیاده شدن...و فراموش کردن که مقصد "خـــــــــــدا"بود نه بهشت...

 

 
 

 

مطمـئن باش که خداوند تو را عاشقانه دوست دارد
چون در هر بهار برایت گل می فرستد
و هرروز صبح آفتاب را به تو هدیه می کند.
به یاد داشته باش که پروردگار عالم با این که می تواند در هر جائی از دنیا باشد
قلــب تو را انتخاب کرده و تنها اوست که هر وقت بخواهی چیزی بگوئی گوش می کند

 

 

 

ای خدایا که نگاهت عشق به ماست به تو می اندیشم
چند وقتیست که همه روز و شبان به تو می اندیشم
به تو ای رب کریمم ،به همان عشق در سیر نماز
به همان عشق صمیمی ، به همان مهر تو می اندیشم

 

 
 

 

کوله بارم بر دوش سفرى مى باید،سفرى تاته تنهایى محض
هرکجا لرزیدى،از سفر ترسیدى فقط آهسته بگو: من خدا را دارم

 

 
 

 

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر
با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .

 

 
 

 

آن را که جای نیست همه شهر جای اوست
درویش هر کجا که شب آید سرای اوست
بی‌خانمان که هیچ ندارد بجز خدای
او را گدا مگوی که سلطان گدای اوست
مرد خدا به مشرق و مغرب غریب نیست
چندانکه می‌رود همه ملک خدای اوست . . .

 

 
 

 

خدایا بفهمانم که بی تو چه می شوم ، اما نشانم نده
مهربانا هم بفهمانم و هم نشانم بده که با تو چه خواهم شد . . .

 

 
 

 

همه روزم خدایا سیریست به تو می اندیشم
پی عشق فریبنده و زاینده ، به تومی اندیشم
همچو قویی ، به دل دریاچه عشقت که منم
نشسته بر موج سوارم ، به تو می اندیشم . .

 

 
 

 

عشق اول ، عشق پاک اولیاست
عشق اول ، داده ایی از رب ماست
عشق اول ، روح او به جسم ماست
عشق اول ، یک دم از عشق خداست . . .

 

 
 

 

الهی
تو را میخوانم که بهترینها هستی
پس به بهترینهایم بهترینها را عطاکن . . .

 

 
 

 

نمی فهمم
وقتی به نماز می ایستم
من ، تو را می خوانم… ؟!
یا تو ، مرا می خوانی …. ؟!
فقط کاش که عشق مان دو طرفه باشد . .

 

 
 

 

آمده ام ای خدا ، جانا تو پناهم بده
عاشق فریاد دل ، ربا تو پیامم بده
سوگند به تو ای حرمت درماندگان
عاشق راهت شدم ، محبا راهم بده . . .


 
 

 

الهی
نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی
در اگر باز نگردد نروم باز به جایی
پشت دیوار نشینم چو گدا بر سر راهی ...

 

 

هرگز فراموش نکن که هر چه رخ دهد همواره در آغوش خدا هستی ...

 

خدایا هر روز کمی اندوه برام بفرست
زیرا در اندوه است که تو یاد میشوی و در خوشی از یاد میروی ...

 

 

 

به خدا تا اندازه ی امیدوار باش که جرات گناه کردن پیدا نکنی
و از اون تا اندازه ی بترس که از رحمت اون ناامید نشوی ...


 

 

خدایا من به عنوان بنده حاجتم را گفتم
امیدوارم اگر قرار به برآورده نشدنش هست
از حکمت تو باشد نه بی لیاقتی من ...

 

 
 

 

گاهى خدا انقدر صدايت را دوست دارد كه سكوت ميكند تا دوباره بگويى خدايا!

 

 
 

 

هرگاه با دیگرانید ، خود را خط بزنید و هر گاه با خدایید، دیگران را

 

 
 

 

تا لحظه شکست به خدا ایمان داشته باش
خواهی دید که ان لحظه هرگز نخواهد رسید

 

 

 

خدا آن حس زیبائیست که در تاریکی صحرا
زمانی که هراس مرگ میدزدد سکوتت را
یکی آهسته می گوید
کنارت هستم ای تنها
و دل آرام می گیرد

 

 
 

 

دل های بزرگ و احساس های بلند
عشق های زیبا و پر شکوه می آفرینند
که جان دادن در کنارش آرزوئی شور انگیز است
اما کدامین معشوق مخاطب راستین
چنین معشوقی خواهد بود و او فقط خداوند است

 

 
 

 

خدایا ، راهی نمیبینم ، آینده پنهان است
اما مهم نیست
همین کافیست که تو راه رامیبینی و من تو را

 

 
 

 

کسی که بهشت را بر زمین نیافته است
آن را در آسمان نیز نخواهد یافت
خانه ی خدا نزدیک ماست
و تنها اثاث آن ، عشق است

 

 

الهی تو بخشنده ترین و زیباترینی ، گوهر اشک میخری
دل شکسته میخواهی ، و عمل بی ریا میپذیری .
ما را از گناه سبکبار کن ، و دیدگانمان را اشکبار و قلبمان را به عشق خودت گرفتار . . .
آمین

 

 
 

 

خدایا ازتو معجزه ای میخواهم معجزه ای بزرگ در حد خدا بودنت تو خود بهتر میدانی معجزه ای که اشک شوقم را جاری کند...نامید نیستم فقط دلتنگم

 

 
 

 

تنها جایى که حجاب مى کنیم هنگام نماز است!
گویا تنها کسى که با ما نامحرم است خداست…


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------- مجموعه نرم افزار های ارسال پیام های تبلیغاتی انبوه وایبر ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوع مطلب : <-CategoryName->
نوشته شده در چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, توسط تک | لينك ثابت |

»